9 Mayıs 2010 Pazar

ANNELER GÜNÜ



       Başta canım annem olmak üzere tüm annelerin anneler gününü kutluyorum. Rabbim evlatlarınızla bir ömür boyu mutlu olmanızı nasip etsin. Bugün ben de tarifsiz duygular içindeyim. Gerçekten anne olmak dünyada ki mutlulukların en yücesi...
       Kızım benim için bir şiir yazmış. Okuduğumda çok duygulandım. O minicik yüreğinden gelen duygularla yazdığı şiiri sizlerle de paylaşmak istiyorum.

BİRİCİK ANNEM

Gözlerimi kapadım,
Uyuya kalmışım.
Bir anda bir bahçede
Buldum kendimi...

Tatlı bir rüzgar
Yanağımı okşuyor,
Rengarenk çiçekler
Selamlıyor beni...

Kırmızıdan maviye,
Sarıdan yeşile dek
Her renk var, çünkü
Bu bahçe annemin sevgi bahçesi....

Bu kez bir ağaç görüyorum,
Gölgesi kocamaaaann...
Sonra o tatlı rüzgar
Tekrar okşuyor yanağımı
Ama bu kez farkediyorum ki o rüzgar değil,
Sadece annemin pamuk elleri, ve sonra
Mis kokusu sarıyor etrafımı
Sonra da uyanıp sarılıyorum anneme...





     

Hiç yorum yok: