16 Mayıs 2010 Pazar

SEVİM ABLANIN GÜNÜNDEN


Aslında bir kaç çeşit daha vardı ama ben su böreğine yoğunlaştığım için diğerlerinin resmini çekmeyi unuttum. Bursa'nın bir çok tanınmış börekçisinden su böreği alıp yerim ama Sevim ablanın yaptığı bu muhteşem su böreğini yedikten sonra işte su böreği budur dedim. Gerçekten çok güzel bir görüntüsü ve lezzeti vardı. Benim bu böreği bu güzellikte yapmayı öğrenmem gerek. Bir şekilde Sevim abladan nasıl yapıldığını öğreneceğim. Cebren ve hile ile olsa bile :))

Sevim ablanın Sivas'ta oturan pamuk annesinin (ben o ismi taktım çünkü gerçekten pamuk gibi bir yüzü var.) yaptığı minik minik ve küp küp kesilmiş makarna ile yaptığı iki çeşit salata vardı. Biri yoğurtlu diğeri nohutlu idi. Benim favorim yoğurtlu olandı. Ayrıca kısır ve otlu gözleme vardı. Emelciğimin yaptığı cevizli kakaolu keki ve Arzucuğumun yaptığı parfe çok ama çok güzeldi.

Veeee son olarakta Burma baklava vardı. Kötü haber maalesef resmini çekmeyi unuttum.













Hiç yorum yok: