1 Mart 2010 Pazartesi

Arkadaşım Şebnem'in Mönüsü

Dun Sevgili arkadaşım Şebnemdeydik.Dile Kolay 1994 yılından beri bitmeyen arkadaşlığımız bugüne kadar Devam etti.Ayda BİR Kere de öndeydi biraraya geliyor ve hasret gideriyoruz.Canım arkadaşım ve Sevgili annesi Sabriye teyzeciğim bizlere muhteşem şeyler hazırlamıştı.Sabriye teyzeme teşekkür etme fırsatı bulamadık çünkü kendisi bebek mevlütüne gittiği tıklayın aramızda olamadı.Bu vesile ile kendisinin o marifetli ellerinden hürmetle öpüyorum.Şimdilik resimlerini yayınlıyorum. En kısa zamanda tariflerini yayınlayacağım.

Muzlu Pasta

Patates Salatası

Patatesli Börek


Fındıklı Kurabiye (Ayşe kurabiyeyi Sabriye Teyzem yapmış.Çok lezzetliydi.)


Peynirli Poğaça

Zeytinyağlı Yaprak Sarma

BÜTÜN bunları yediniz mi dediğinizi Duyar gibiyim. Gerçekten de yedik. Cok güzellerdi. Oğluşum En Çok muzlu pasta ile Yedi börekten. Ama ben hepsinden yedim. BÜTÜN bunları yedikten Gale da salonun ortasına tartı getirildi ve hepimiz tartıldık. Kilolarımızı görünce veryansın ettik AMA olan olmuştu. Ne yapayım ben yemezsem mutlu olamıyorum. Arkasından da türk kahvelerimizi afiyetle yudumladık. Misafirperverliği tıklayın, emekleri tıklayın arkadaşıma ve ablası Esra'ya cok AMA cok teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: